.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعبیر جدید شریعتمداری از خاتمي، كروبي و موسوي

مدير مسئول روزنامه كيهان گفت: فسيل زنده به كساني گفته مي‌شود كه براي نفوذ در حاكميت حريف مامور شده‌اند مانند خاتمي، كروبي و موسوي و براي اين كار گماشته شده‌اند و حتي اگر اين افراد بسوزند باز هم از آنان دفاع مي‌كنند.

به گزارش فارس، حسين شريعتمداري در برنامه پنجمين نشست اعضاي شوراهاي بسيج جامعه پزشكي كه در شانزدهم تير در تالار ابن ‌سينا دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خميني (ره) در برخي موارد به آمريكايي‌ها مي‌گفت اگر اتفاقي نيفتاده است پس چرا اين همه هياهو مي‌كنيد.

وي افزود:‌ اواخر سال 58 يكي از كساني كه در آمريكا تحصيل مي‌كرد برايمان كتابي كه تازه منتشر شده بود را براي ما فرستاد كه اين كتاب در مورد جدايي دين از سياست بود و در اين كتاب آورده شده بود كه برخي فكر مي‌كنند كه دين بايد به راه خود برود و سياست نيز در عرصه‌هاي خود گام بردارد ولي منظور اين است كه دين بايد به نفع سياست خودكشي كند.

شريعتمداري با اشاره به اينكه آنان اعلام كرده بودند كه دقيقأ تنها اين مطلب را حضرت امام خميني (ره) درك كرده است و از اين پس ما بايد شاهد آموزه‌هاي ديني در عرصه‌هاي سياست باشيم،گفت: داستان ما از آنجا شروع شد كه اسلام ناب بر كرسي قدرت و سياست نشست زيرا اسلام ظلم ستيز است و هرگز اسلام ناب محمدي (ص)‌ به پُرخوري مرفهان بي‌درد و ثروت‌اندوزي در كنار فقر محرومان رهنمود نمي‌دهد.

وي افزود: اسلامي كه ظلم‌ستيز نباشد اسلام نيست و ماجراي ما نيز از آنجا شروع شد كه پس از پيروزي انقلاب در22 بهمن بعد از چند روز درگيري‌هاي نيز آغاز شد و براساس گفته متد خود آنان (غربيان) هر حكومتي بايد براي تثبيت 5 سال زمان داشته باشد ولي ما كه تازه انقلابمان پا گرفته بود و پس از چند روز به قول حضرت امام راحل (ره) صدها گروه‌ مختلف به صورت قارچ روئيد و در ادامه محاصره اقتصادي، جنگ تحميلي، جنگ سفارتخانه‌ها و جنگ نفتكش‌ها برعليه ايران صورت دادند.

مدير مسئول روزنامه كيهان تصريح كرد:‌ مرزهاي انقلاب اسلامي با مرزهاي جغرافياي مرتبط نيست زيرا انقلاب اسلامي نيازي به عبور از اين مسيرها ندارد چون ويزا و رواديد ندارد، محرومان جهان به شما دل مي‌بندند كه بستند كه امروز هم شاهد خيزش‌ها در خاورميانه هستيم و دشمن در همه عرصه‌ها ناكام مانده است و مجبور است با شما درگيري ماهوي كند. زيرا مادامي كه شما در اسلام ناب در حاكميت تاكيد داريد و حريف شما نيز بر استكبار خود تاكيد مي‌ورزد اين مساله ادامه خواهد داشت.

شريعتمداري ادامه داد:‌ دشمن بايد كانون اصلي شما را هدف‌گيري كند. كانون اصلي شما همان اسلام ناب ظلم ‌ستيز است. فلش‌هاي حمله دشمن دقيقأ متوجه اين مساله است و يا بايد جايگزيني براي اين باور فراهم كند كه حضرت امام راحل (ره) نيز در اواخر عمر از موضوعي ابراز نگراني مي‌كرد و آن اسلام آمريكايي بود، اسلام آمريكايي با اسلام ناب همانند آب و سراب است، زكات و خمس دارد فقط ظلم‌ستيز نيست.

وي بيان كرد: بنده با مطالعه عرض مي‌كنم در دوران اصلاحات تمام قرائت‌ها هيچ كدام ظلم‌ستيز نبودند، جدايي دين از سياست دو نوع است يك در ساختار حكومتي كه برپايه مبناي اسلامي نبايد باشد كه اين امر ممكن نيست زيرا حضرت امام راحل (ره)‌ در زمان نخست انقلاب در قانون اساسي با توجه به اين خطر اين مساله را در قانون تبيين كرد و حال بر اين اساس خطري وجود ندارد.

شريعتمداري ادامه داد: ولي در نوع دوم اين است كه سياستگذاران از خواستگاه ديني و اسلام سياستگذاري نكنند يعني سياست ‌مداران برپايه آموزه‌هاي ديني سياست‌ ورزي نكنند كه البته منظور بنده شخص يا مجلس شوراي اسلامي نيست.

وي به نوع ديگر اين مساله نيز اشاره كرد و گفت: نوع ديگر آن است كه نكته تبديل آموزه‌هاي ديروز از عرصه تئوريك به عرصه كاربردي دستكاري شود يعني كانوني كه در نظام اسلامي از آموزه‌هاي اسلامي و ديني دستوالعمل‌هايي بيرون مي‌كشد آن كانون مورد هدف قرار گيرد و آن كانون دقيقا ولايت فقيه است.

شريعتمداري گفت: فوكوياما با صراحت در جريان فتنه 88 طرح مهندسي معكوس را ارائه كرد يعني مسئله از ولي فقيه آغاز و نقطه پايان نيز به ولي فقيه منتهي شود ولي بعد از 9 دي اعلام كردند كه طرح مهندسي معكوس فوكوياما نتيجه‌اي معكوس داشت.

مدير مسئول روزنامه كيهان تصريح كرد: ما امروز درگير جنگ نرم هستيم يعني كانون انگيزه و حركت را مورد هدف قرار مي‌دهند و حال در جنگ نرم توپخانه‌ها از كار مي‌افتد و رسانه نقش‌آفريني مي‌كند و مقام معظم رهبري نيز در گذشته فرموده بودند برخي رسانه‌ها تبديل به پايگاه دشمن شده‌اند و ما حال در اين عرصه با چند حمله روبرو هستيم.

شريعتمداري ادامه داد: نخست با مساله انگاره‌سازي روبرو هستيم و حال انگاره‌سازي يعني تصوير غير واقعي از واقعيت، آدم‌ها و مخاطبين انگاره را واقعيت مي‌پندارند و مخالفت مي‌كنند.

وي گفت: نوع ديگر مساله جريان‌سازي است كه مي‌توان به مساله فتواي ميرزاي شيرازي كه 6 نفر از بزرگان از جمله شهيد مدرس نيز به ديدار و ملاقات اين مرجع تقليد رفته بود و وي در مساله جريان‌سازي فرموده بودند كه دشمن كانون ما را شناخته است.

مديرمسئول روزنامه كيهان بيان داشت:‌ در دوره اصلاحات اصرار داشتند لايحه دوقلو بدهند تا اختيارات ولايت فقيه را كم كنند، قرائت‌هاي جديد مي‌آوردند كه در آن ظلم‌ستيزي وجود نداشت.

شريعتمداري به سي‌ دي ظهور نزديك است نيز اشاره كرد و گفت: به قول ما كه به اين سي‌ دي مي‌گوييم سي دي انتخابات نزديك است، رابطه‌اي با امام زمان (عج) در دوره غيبت دو نوع است، يك نوع معرفتي و نوع ديگر معلوماتي كه حال كساني كه معرفت مي‌گيرند شايد معلومات كمي داشته باشند ولي آنان كه معلوماتي هستند ارتباط ندارند.

وي اظهار داشت: بنده اهل شعار نيستم امروز نظام اسلامي در اوج قدرت خودش در دوران عمر مباركش است و نمونه آن مي‌توان به خيزش‌هاي خاورميانه اشاره كرد كه داراي سه ويژگي اسلامي، ضدآمريكايي و اسرائيلي و مردمي است.

شريعتمداري به ديدار خود با يكي از مقامات مصري اشاره كرد و گفت: اين مقام مصري عنوان مي‌داشت كه در اين مدت رهبر شما به ما نشان داد كه ما چه بخواهيم و حال در شرايط كنوني بيشترين تلاش دشمن براي مقابله با جمهوري اسلامي شكل گرفته است و با يك نگاه به اطراف مي‌توانيم اين مساله را متوجه شويم، البته خطر بيروني بسيار اندك است.

وي ادامه داد: دشمن از مهره سوخته در فتنه بعدي استفاده نمي‌كند و در اين راستا يك بحث در سرويس‌هاي اطلاعاتي است كه مي‌گويند ماموري كه از كار افتاده است دو نوع است يكي مهره سوخته است، يكي نيز فسيل زنده كه فسيل زنده نيز به كساني گفته مي‌شود كه براي نفوذ در حاكميت حريف مامور شده‌اند مانند خاتمي، كروبي و موسوي و براي اين كار گماشته شده‌اند و حتي اگر اين افراد بسوزند باز هم از آنان دفاع مي‌كنند.

شريعتمداري به مثالي از شاه كه با وجود اسير بودن جاسوس‌هاي آمريكايي در ايران دولتمردان آمريكايي حاضر نبودند شاه را تحويل دهند اشاره كرد و گفت: آنان چرا شاه را تحويل نمي‌دادند چون ملك ‌حسين و ملك ‌فهدهاي ديگر هم داشتند.

مدير مسئول روزنامه كيهان تاكيد كرد: يكي از سران فتنه پيغامي به من داده بود كه چرا مي‌نويسي ما مرده‌ايم كه ما هم گفتيم شما مرده‌ايد ولي مديران بيروني‌تان نمرده‌اند و در اين راستا بايد مراقب ميانجي بود و ميانجي كسي است كه مسئوليت داشته و مردم وي را قبول دارند و نظام نيز به آنها اعتماد كرده است ولي در نهايت از راه اصلي زاويه گرفته و حال چنين كسي را به عنوان ميانجي شكار مي‌كنند.

شريعتمداري افزود: حضرت علي (ع) با 3 گروه ناكثين، مارقين و قاسطين در زمان خود درگير بودند، ناكثين پيمان‌شكناني بودند كه علي را مي‌خواستند اما بي‌عدالت مانند طلحه و زبير و مارقين نيز عدالت را مي‌خواستند ولي بدون علي و حال قاسطين كساني بودند كه نه علي را مي‌خواستند و نه عدالت و حال در تمام تاريخ گواه بر آن است كه ناكثين و مارقين تحت سلطه قاسطين درآمده‌اند.

وي ادامه داد: در جريان فتنه 88 دقيقا فرمول آمريكا و اسرائيل پياده شد ما كه غيب‌گو نيستيم زيرا خبرنگار آمريكايي از ما پرسش مي‌كند كه چطور آقاي خاتمي براي انتخابات آماده مي‌شد ولي شما مي‌گفتيد خاتمي نمي‌آيد كه ما نيز نشست استندفورد را دليل عدم حضور خاتمي در انتخابات اعلام كرديم و حال حتي گفته بوديم كه آنان رنگي را براي انتخابات برمي‌گزينند با وجود آنكه رنگ را نمي‌دانستيم زيرا اين موارد فرمول‌هاي آمريكا و اسرائيل بود.

شريعتمداري به شعار نه غزه و نه لبنان كه چند روز قبل از راهپيمايي روز قدس در سايت فارسي زبان وزارت خارجه اسرائيل عنوان شده بود اشاره كرد و گفت: حتي رفراندومي كه خاتمي از آن عنوان مي‌كرد نيز طرح غربي‌ها بود.

مدير مسئول روزنامه كيهان افزود: گوسفند جدا شده از گله سهم گرگ است كه اينها از آن بخش هستند در تاريخ مي‌گويند ابوموسي فرد ساده‌اي بود ولي به شواهد تاريخ ابوموسي ثروت‌اندوز بود و حال اين فرد نمي‌تواند به علي راي دهد ولي امروز ماجرا خيلي فرق مي‌كند زيرا بصيرت‌ها بسيار بالاست ما مشاهده مي‌كنيم شخصي با تمام وجود از كسي حمايت مي‌كند ولي وقتي مي‌بيند آن شخص زاويه پيدا مي‌كند ديگر از وي حمايت نمي‌كند و حال ديگر مالك را نمي‌‌توان از آن خيمه سياه برگرداند.

شريعتمداري به جريان ورود كاروان تجاري يثرب در زمان قرائت خطبه جمعه پيامبر كه يك عده نماز را رها كردند، اشاره كرد و گفت: حال ما مي‌بينيم كه در نماز جمعه بمب منفجر مي‌شود و صداي انفجار با الله‌اكبر روبرو مي‌شود و هيچ كسي از جايش تكان نمي‌خورد و حتي باز مشاهده مي‌كنيم در قنوت نماز هواپيماهاي عراقي حمله مي‌كنند و كشور نيز كه در آن زمان به تجهيزات نظامي كنوني مجهز نبود و تنها ضد هوايي‌ها فعال بودند و شليك مي‌كردند كسي باز در نماز تكان نمي‌خورد و امام راحل مي‌آيد و شب مي‌گويد من خود ديدم كه كسي تكان نخورد.

مدير مسئول روزنامه كيهان در پايان خاطرنشان كرد: ‌اميرالمومنين (ع) در زمان خود براي حضور مردمان خود در جهاد فرياد مي‌زد ولي ما مشاهده كرديم كه مردم چگونه داوطلبانه براي صف‌هاي اعزام به جبهه‌ها حضور مي‌يافتند و وقتي خود شخصي از دوستان را براي اعزام به جبهه‌ها به ناحيه مالك اشتر در جنوب شهر تهران معرفي كردم اين شخص عنوان داشت كه براي ثبت نام تخلفي انجام دادم و آن اين بود كه بدون صف براي ثبت نام زودتر جهت حضور در جبهه‌ها تخلف كردم و حال مي‌بينيم تخلف اين افراد چگونه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 تير 1390
دیگر تا کی این آقای به ظاهر معتقد و البته آگاه به تمامی امور جهان! که خود را تابع محض امام و رهبری می داند؛ می خواهد به سخنان بی ارزش خویش ادامه دهد.
آقای شریعت مداری، روشنگری! حضرتعالی موجب ایجاد نفاق و دروغ در کشور است. روزی هست که به دروغ و افترا سخن از باطل نرانید و مخالفان فکری و سیاسی خود را به فتنه و آشوب طلب و مخالف ولایت فقیه معرفی ننمائید ؟
آخر شما بر اساس چه دین و منطقی همگان را بر علیه نظام و انقلاب معرفی می کنید و خود را پاک و آراسته می خوانید؟ مرگ به نیرنگ شما!!!!
نا شناس 16 تير 1390
تعابیر این بابا تنها به درد خودش می خوره!!!!!!!!!
نا شناس 16 تير 1390
دروغ = کیهان
نا شناس 16 تير 1390
کیهان روزنامه خوبی است ولی کمی زبر است!!!
نا شناس 16 تير 1390
شریعت مداری ... و توهم در سر دارد و گاه و بیگاه این موسوی مادر مرده را مورد هجمه قرار می دهد.
نا شناس 16 تير 1390
کیهان همان روزنامه ای است که پیش از حضور مهندس موسوی در انتخابات 88 وی را فردی مطمئن در ابعاد مختلف برای ریاست جمهوری معرفی می کرد و پس از حضور ایشان در انتخابات و اقبال مردمی و تخصیصاً قشر جوان به وی، ناگهان در چرخشی 180 درجه ای مهندس موسوی را به انواع خیانت ها متهم نمود. حتماً می پرسید خوب هویت مهندس موسوی برای مدیران کیهان و شخص شریعت مداری رو شده بود که باید گفت چنین روزنامه ای که حتی از متن اقرار بازداشت شدگان حوادث انتخابات پیش از برگزاری دادگاه صالحه خبر داشت چگونه از هویت فردی چون مهندس موسوی بی خبر بود؟
تنها دروغ، بی اعتمادی و تخطئه صداقت، سرمایه این روزنامه است.
حورا 17 تير 1390
آقای شریعتمداری:آسیاب به نوبت....دیرنیست که حقانیت آن بزرگان موردتوهین شماوافول دوران امثال شمارانیزببینیم
نا شناس 17 تير 1390
اگه مرد بودین منطقش رو زیر سوال میبردین نه اینکه به دنبال تخریب شخصیتی باشین.
جواد 17 تير 1390

درود بر حاج حسین شریعتمداری
عیداللهی 18 تير 1390
دستت دردنکنه .به این میگن رسانه متعهد.حالاچرااصرارداری که اینقدر چوب به مرده ها بزنی .گمانم قصد داری آخر الامر آنهارا ازبهشت که خوبه ازجهنم هم نجات دهی!!!.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.